Atsiliepimai
Aprašymas
Ši knyga – ne vadovėlis ir ne teorinis kokių nors mokslinių hipotezių pagrindimas, o tik mėginimas apsvarstyti tuos klausimus, kurie šiandien jaudina verslininkus. Ji parengta remiantis straipsniais, įvairiu metu parašytais verslo leidiniams, tad nuo to priklauso jų pateikimo būdas.
Visos problemos ir klausimai nagrinėjami iš fundamentinių psichologijos teorijų pozicijų, straipsniai parašyti paprasta, visiems suprantama kalba, informacija pateikiama trumpai ir glaustai, visi pavyzdžiai paimti iš gyvenimo. Straipsniai išdėstyti per keturias knygos dalis, tačiau kiekvienas straipsnis visiškai savarankiškas, todėl knygą galima pradėti skaityti nuo bet kurio puslapio.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas TomTom.
Pardavėjo reitingas: 85%
Ši knyga – ne vadovėlis ir ne teorinis kokių nors mokslinių hipotezių pagrindimas, o tik mėginimas apsvarstyti tuos klausimus, kurie šiandien jaudina verslininkus. Ji parengta remiantis straipsniais, įvairiu metu parašytais verslo leidiniams, tad nuo to priklauso jų pateikimo būdas.
Visos problemos ir klausimai nagrinėjami iš fundamentinių psichologijos teorijų pozicijų, straipsniai parašyti paprasta, visiems suprantama kalba, informacija pateikiama trumpai ir glaustai, visi pavyzdžiai paimti iš gyvenimo. Straipsniai išdėstyti per keturias knygos dalis, tačiau kiekvienas straipsnis visiškai savarankiškas, todėl knygą galima pradėti skaityti nuo bet kurio puslapio.
Atsiliepimai